Barnloppis

BARNKLÄDER LEKSAKER VAGNAR SPEL BILSTOLAR BARNMÖBLER CYKLAR BÖCKER FILMER BABYSAKER SKOR MAMMAKLÄDER MM MM

torsdag 6 oktober 2011

Frågor och svar

Hur anmäler jag mig för att bli säljare på loppisen?
Genom att skicka ett mail med dina kontaktuppgifter, namn och telefonnummer till tokigibarnloppis@gmail.com

Hur märker jag kläderna?
När du gjort din anmälan kommer du inom kort att få ett infobrev med information om hur du ska gå tillväga.

Vilka storlekar kan jag lämna in?
Vi tar emot storlek 56-170 samt mamma- och amningskläder. Större storlekar är speciellt eftertraktade.

Finns det någon maxgräns på hur mycket jag får lämna in?
Vi har inte satt någon maxgräns på antal saker, däremot är det viktigt att endast hela och rena kläder/saker lämnas in.

Vad kostar det för mig som säljare?
Anmälningsavgiften är 150:-. Vi tar ingen procent på sålda varor.

Vad händer med det som inte blir sålt?
Osålda kläder/saker hämtas av dig efter loppisen mellan 17:00-18:00. Du kan även välja att skänka allt eller delar av dina osålda saker till välgörande ändamål, då hämtar hjälporganisationen dina saker. Mer information om detta får du när du gjort din anmälan.

Fortsätt gärna ställa frågor till oss genom att maila tokigibarnloppis@gmail.com!